Bibliography
Full bibliography is available at SICRIS.
Monograph
TURK NISKAČ, Barbara. Playing at Work, Working at Play: Anthropology of Early Childhood [published in Slovene, original title “O igri in delu: Antropologija zgodnjega otroštva”]. Ljubljana: ZRC SAZU, 2021.
Open access, DOI: 10.3986/9789610505181.
Peer reviewed scientific journals
TURK NISKAČ, Barbara and Katarina ŠRIMPF VENDRAMIN. Play and Folklore in Children's Peer Cultures. Folklore. 2022, vol. 86, pp. 33-58. Doi: 10.7592/FEJF2022.86.turk_srimpf.
TURK NISKAČ, Barbara. Raziskave z otroki in mladostniki: etični in metodološki izzivi. (Research with Children and Adolescents: Ethical and Methodological Challenges). Glasnik Slovenskega etnološkega društva. 2022, vol. 62, no. 1, pp. 83-94. https://cdn.domdesign.com/users/SEDDrustvo/Site/sites/sed-drustvo.si/modules/Domino/Files/glasnik-62-1-2022-splet-1.pdf
TURK NISKAČ, Barbara. From educational work to companionship: juxtaposing adults' and children's perspectives on work and play in early childhood. Childhood: a global journal of child research. 2021, vol. 28, no. 1, pp. 42-55.
https://journals.sagepub.com/eprint/QTMY6DWBTWVIATGRXSTI/full, DOI: 10.1177/0907568220947137.
TURK NISKAČ, Barbara. Of children's play, work and idleness embedded in sociality. Entanglements: experiments in multimodal ethnography. 2021, vol. 4, issue 1, pp. 70-92.
https://entanglementsjournal.files.wordpress.com/2021/06/of-childrens-play-work-and-idleness-embedded-in-sociality.pdf.
TURK NISKAČ, Barbara. Distance learning and new forms of discipline during the pandemic. Narodna umjetnost: hrvatski časopis za etnologiju i folkloristiku. 2021, vol. 58, no. 1, pp. 85-106.
https://hrcak.srce.hr/file/376715, DOI: 10.15176/vol58no105
TURK NISKAČ, Barbara. Drobtinice prostega časa: prosti čas otrok med produkcijo in potrošništvom (Fragments of free time: Children’s free time between production and consumerism). Etnolog: glasnik Slovenskega etnografskega muzeja. 2020, vol. 30 = 81, pp. 15-28.
https://www.etno-muzej.si/files/etnolog/pdf/0354-0316_30_turk_drobtinice.pdf.
Photo Exhibition
Photo exhibition What work is-and is not? Rethinking (non)work in everyday life from the perspective of children and youth, was on view in the ZRC Atrium, Ljubljana from 19 May to 8 June 2021, and in Baričeva hiša, Prelesje ob Kolpi from 18 July to 15 August, 2021.
Writings for General Public in Slovene Language
TURK NISKAČ, Barbara (avtor, fotograf). Učbenike in zvezke lahko recikliramo : --- kaj pa tablice in prenosnike?. Vsakdanjik : etnološki zapisi. 11. jan. 2021.
https://vsakdanjik.zrc-sazu.si/ucbenike-in-zvezke-lahko-recikliramo/.
TURK NISKAČ, Barbara. Kdo se boji mladoletnih? Vsakdanjik: etnološki zapisi. 19. feb. 2021.
https://vsakdanjik.zrc-sazu.si/kdo-se-boji-mladoletnih/.
TURK NISKAČ, Barbara. "Koronazmagovalci znanja": pouk na daljavo in nove oblike discipliniranja. Alternator: misliti znanost. 1. okt. 2020, št. 45.
https://www.alternator.science/sl/daljse/koronazmagovalci-znanja-pouk-na-daljavo-in-nove-oblike-discipliniranja/.
TURK NISKAČ, Barbara. Nevednost je lepa čednost: neodgovorjena vprašanja ob pouku na daljavo. Dnevnik, Dnevnikov objektiv.16. jan. 2021, leto 71, št. 12, str. 16-17.
https://www.dnevnik.si/1042947257/objektiv-nova/nevednost-je-lepa-cednost-neodgovorjena-vprasanja-ob-pouku-na-daljavo.
TURK NISKAČ, Barbara, MOČNIK, Teja. Otroci pandemije: veščine in vrednote na družbeni prelomnici. Dnevnik, Dnevnikov objektiv. 10. apr. 2021, leto 71, št. 82, str. 16-17.
https://www.dnevnik.si/1042952906/objektiv-nova/otroci-pandemije-vescine-in-vrednote-na-druzbeni-prelomnici.
TURK NISKAČ, Barbara, MOČNIK, Teja. Družba s šolskega dvorišča: spregledani vidiki šole v času digitalizacije. Dnevnik online. 16. maj 2020.
https://www.dnevnik.si/1042929474/slovenija/druzba-s-solskega-dvorisca-spregledani-vidiki-sole-v-casu-digitalizacije.
TURK NISKAČ, Barbara. Kakšna je vloga šole v digitalni družbi? Časoris: moj prvi spletni časopis. 26. maj 2020.
https://casoris.si/kaksna-je-vloga-sole-v-digitalni-druzbi/?fbclid=IwAR2qRPwnr0va8dhuMoMHkYTRP_898oAIrWyneBgMXoMxwj5_M-sBQOapb4.
TURK NISKAČ, Barbara. Vpliv epidemije na vsakdanjik otrok in družinsko življenje : rezultati ankete aprila 2020. Glasnik Slovenskega etnološkega društva. [Tiskana izd.]. 2020, 60, št. 2, str. 110-112.
https://www.sed-drustvo.si/domains/sed-drustvo.si/modules/Domino/Files/glasnik-60-2-2020-manjsa-resolucija.pdf.
MOČNIK, Teja, TURK NISKAČ, Barbara. Zaprti prostori otroštva : arhitektura otroškega vsakdana med epidemijo in uvid v družbeno prihodnost generacij alfa in Z. Outsider. [Slovenska spletna izd.]. 18. dec. 2020.
https://outsider.si/teja-mocnik-barbara-turk-niskac-zaprti-prostori-otrostva-arhitektura-otroskega-vsakdana-med-epidemijo-in-uvid-v-druzbeno-prihodnost-generacij-alfa-in-z/.
TURK NISKAČ, Barbara (avtor, fotograf). Družinske njive in samooskrba. Vsakdanjik: etnološki zapisi. 14. nov. 2020.
https://vsakdanjik.zrc-sazu.si/druzinske-njive-in-samooskrba/.
TURK NISKAČ, Barbara. Kdor ne dela, naj ne je?. Vsakdanjik: etnološki zapisi. 18. apr. 2020.
https://vsakdanjik.zrc-sazu.si/kdo-ne-dela-naj-ne-je/.
TURK NISKAČ, Barbara. Vpliv karantene na družinsko življenje: rezultati ankete. Vsakdanjik: etnološki zapisi. 30. maj 2020.
https://vsakdanjik.zrc-sazu.si/vpliv-karantene-na-druzinsko-zivljenje/.
MOČNIK, Teja, TURK NISKAČ, Barbara. "Nisem pogrešal vrtca, pogrešal sem prijatelje". Pogled: oglasna priloga za starše. 2020, sep., str. 16-17.
TURK NISKAČ, Barbara. Kaj je smisel šole? Dnevnik online. 17. feb. 2019.
https://www.dnevnik.si/1042873085.
TURK NISKAČ, Barbara. Mreženje je že zdavnaj izpodrinilo rekreacijo: tenis, balet in šah: dejavnosti, ki poglabljajo družbeno neenakost. Dnevnik, Dnevnikov objektiv. 9. feb. 2019, leto 69, št. 32.
TURK NISKAČ, Barbara. Sodelovanje jim je prirojeno: otrok v vsakdanjem življenju. Dnevnik, Dnevnikov objektiv. 2. mar. 2019, leto 69, št. 50.
TURK NISKAČ, Barbara. Kako vključiti otroka v delovna opravila. Pogled: oglasna priloga za starše. maj 2019, str. 28-29.
TURK NISKAČ, Barbara. Otroštvo nekoč in danes. Pogled: oglasna priloga za starše. sep. 2019, str. 34-35.
Bibliography
Full bibliography is available at SICRIS.
Monograph
TURK NISKAČ, Barbara. Playing at Work, Working at Play: Anthropology of Early Childhood [published in Slovene, original title “O igri in delu: Antropologija zgodnjega otroštva”]. Ljubljana: ZRC SAZU, 2021.
Open access, DOI: 10.3986/9789610505181.
Peer reviewed scientific journals
TURK NISKAČ, Barbara and Katarina ŠRIMPF VENDRAMIN. Play and Folklore in Children's Peer Cultures. Folklore. 2022, vol. 86, pp. 33-58. Doi: 10.7592/FEJF2022.86.turk_srimpf.
TURK NISKAČ, Barbara. Raziskave z otroki in mladostniki: etični in metodološki izzivi. (Research with Children and Adolescents: Ethical and Methodological Challenges). Glasnik Slovenskega etnološkega društva. 2022, vol. 62, no. 1, pp. 83-94. https://cdn.domdesign.com/users/SEDDrustvo/Site/sites/sed-drustvo.si/modules/Domino/Files/glasnik-62-1-2022-splet-1.pdf
TURK NISKAČ, Barbara. From educational work to companionship: juxtaposing adults' and children's perspectives on work and play in early childhood. Childhood: a global journal of child research. 2021, vol. 28, no. 1, pp. 42-55.
https://journals.sagepub.com/eprint/QTMY6DWBTWVIATGRXSTI/full, DOI: 10.1177/0907568220947137.
TURK NISKAČ, Barbara. Of children's play, work and idleness embedded in sociality. Entanglements: experiments in multimodal ethnography. 2021, vol. 4, issue 1, pp. 70-92.
https://entanglementsjournal.files.wordpress.com/2021/06/of-childrens-play-work-and-idleness-embedded-in-sociality.pdf.
TURK NISKAČ, Barbara. Distance learning and new forms of discipline during the pandemic. Narodna umjetnost: hrvatski časopis za etnologiju i folkloristiku. 2021, vol. 58, no. 1, pp. 85-106.
https://hrcak.srce.hr/file/376715, DOI: 10.15176/vol58no105
TURK NISKAČ, Barbara. Drobtinice prostega časa: prosti čas otrok med produkcijo in potrošništvom (Fragments of free time: Children’s free time between production and consumerism). Etnolog: glasnik Slovenskega etnografskega muzeja. 2020, vol. 30 = 81, pp. 15-28.
https://www.etno-muzej.si/files/etnolog/pdf/0354-0316_30_turk_drobtinice.pdf.
Photo Exhibition
Photo exhibition What work is-and is not? Rethinking (non)work in everyday life from the perspective of children and youth, was on view in the ZRC Atrium, Ljubljana from 19 May to 8 June 2021, and in Baričeva hiša, Prelesje ob Kolpi from 18 July to 15 August, 2021.
Writings for General Public in Slovene Language
TURK NISKAČ, Barbara (avtor, fotograf). Učbenike in zvezke lahko recikliramo : --- kaj pa tablice in prenosnike?. Vsakdanjik : etnološki zapisi. 11. jan. 2021.
https://vsakdanjik.zrc-sazu.si/ucbenike-in-zvezke-lahko-recikliramo/.
TURK NISKAČ, Barbara. Kdo se boji mladoletnih? Vsakdanjik: etnološki zapisi. 19. feb. 2021.
https://vsakdanjik.zrc-sazu.si/kdo-se-boji-mladoletnih/.
TURK NISKAČ, Barbara. "Koronazmagovalci znanja": pouk na daljavo in nove oblike discipliniranja. Alternator: misliti znanost. 1. okt. 2020, št. 45.
https://www.alternator.science/sl/daljse/koronazmagovalci-znanja-pouk-na-daljavo-in-nove-oblike-discipliniranja/.
TURK NISKAČ, Barbara. Nevednost je lepa čednost: neodgovorjena vprašanja ob pouku na daljavo. Dnevnik, Dnevnikov objektiv.16. jan. 2021, leto 71, št. 12, str. 16-17.
https://www.dnevnik.si/1042947257/objektiv-nova/nevednost-je-lepa-cednost-neodgovorjena-vprasanja-ob-pouku-na-daljavo.
TURK NISKAČ, Barbara, MOČNIK, Teja. Otroci pandemije: veščine in vrednote na družbeni prelomnici. Dnevnik, Dnevnikov objektiv. 10. apr. 2021, leto 71, št. 82, str. 16-17.
https://www.dnevnik.si/1042952906/objektiv-nova/otroci-pandemije-vescine-in-vrednote-na-druzbeni-prelomnici.
TURK NISKAČ, Barbara, MOČNIK, Teja. Družba s šolskega dvorišča: spregledani vidiki šole v času digitalizacije. Dnevnik online. 16. maj 2020.
https://www.dnevnik.si/1042929474/slovenija/druzba-s-solskega-dvorisca-spregledani-vidiki-sole-v-casu-digitalizacije.
TURK NISKAČ, Barbara. Kakšna je vloga šole v digitalni družbi? Časoris: moj prvi spletni časopis. 26. maj 2020.
https://casoris.si/kaksna-je-vloga-sole-v-digitalni-druzbi/?fbclid=IwAR2qRPwnr0va8dhuMoMHkYTRP_898oAIrWyneBgMXoMxwj5_M-sBQOapb4.
TURK NISKAČ, Barbara. Vpliv epidemije na vsakdanjik otrok in družinsko življenje : rezultati ankete aprila 2020. Glasnik Slovenskega etnološkega društva. [Tiskana izd.]. 2020, 60, št. 2, str. 110-112.
https://www.sed-drustvo.si/domains/sed-drustvo.si/modules/Domino/Files/glasnik-60-2-2020-manjsa-resolucija.pdf.
MOČNIK, Teja, TURK NISKAČ, Barbara. Zaprti prostori otroštva : arhitektura otroškega vsakdana med epidemijo in uvid v družbeno prihodnost generacij alfa in Z. Outsider. [Slovenska spletna izd.]. 18. dec. 2020.
https://outsider.si/teja-mocnik-barbara-turk-niskac-zaprti-prostori-otrostva-arhitektura-otroskega-vsakdana-med-epidemijo-in-uvid-v-druzbeno-prihodnost-generacij-alfa-in-z/.
TURK NISKAČ, Barbara (avtor, fotograf). Družinske njive in samooskrba. Vsakdanjik: etnološki zapisi. 14. nov. 2020.
https://vsakdanjik.zrc-sazu.si/druzinske-njive-in-samooskrba/.
TURK NISKAČ, Barbara. Kdor ne dela, naj ne je?. Vsakdanjik: etnološki zapisi. 18. apr. 2020.
https://vsakdanjik.zrc-sazu.si/kdo-ne-dela-naj-ne-je/.
TURK NISKAČ, Barbara. Vpliv karantene na družinsko življenje: rezultati ankete. Vsakdanjik: etnološki zapisi. 30. maj 2020.
https://vsakdanjik.zrc-sazu.si/vpliv-karantene-na-druzinsko-zivljenje/.
MOČNIK, Teja, TURK NISKAČ, Barbara. "Nisem pogrešal vrtca, pogrešal sem prijatelje". Pogled: oglasna priloga za starše. 2020, sep., str. 16-17.
TURK NISKAČ, Barbara. Kaj je smisel šole? Dnevnik online. 17. feb. 2019.
https://www.dnevnik.si/1042873085.
TURK NISKAČ, Barbara. Mreženje je že zdavnaj izpodrinilo rekreacijo: tenis, balet in šah: dejavnosti, ki poglabljajo družbeno neenakost. Dnevnik, Dnevnikov objektiv. 9. feb. 2019, leto 69, št. 32.
TURK NISKAČ, Barbara. Sodelovanje jim je prirojeno: otrok v vsakdanjem življenju. Dnevnik, Dnevnikov objektiv. 2. mar. 2019, leto 69, št. 50.
TURK NISKAČ, Barbara. Kako vključiti otroka v delovna opravila. Pogled: oglasna priloga za starše. maj 2019, str. 28-29.
TURK NISKAČ, Barbara. Otroštvo nekoč in danes. Pogled: oglasna priloga za starše. sep. 2019, str. 34-35.